FAQ

Pytania dotyczące
sieci NAU Mobile

ZAPEWNIAMY ZASIĘG SIECI PLUS

Pytania dotyczące numeru telefonu

  • Kiedy nastąpi aktywacja mojego numeru w NAU Mobile?

    Aktywacja nowego numeru następuje po otrzymaniu od kuriera informacji o dostarczeniu przesyłki i prawidłowo podpisanych dokumentach przez klienta – proces ten może trwać do 3 dni roboczych, jednakże zazwyczaj odbywa się to dużo szybciej.

    Przenoszony numer jest automatycznie aktywowany na karcie SIM NAU Mobile po ukończeniu procesu przeniesienia numeru, tj. po rozwiązaniu umowy z dotychczasowym operatorem.

     

  • Jak działa numer tymczasowy? Jak dowiem się czy mogę korzystać z usług?

    Klienci, którzy otrzymali kartę SIM NAU Mobile i oczekują na przeniesienie numeru mogą już korzystać z numeru tymczasowego. Skorzystanie z usług (realizacja połączenia głosowego, SMS, czy też transmisji danych) spowoduje rozpoczęcie naliczania opłat za świadczone usługi dla numeru tymczasowego. Jednakże nie ma konieczności używania numeru tymczasowego przed przeniesieniem numeru docelowego.

    W terminie przeniesienia numeru usługi u dotychczasowego operatora powinny zostać wyłączone. Wówczas należy wymienić nieaktywną kartę SIM na dostarczoną przez NAU Mobile i swobodnie korzystać z usług na numerze docelowym.

  • Jaki format karty SIM otrzymam z umową?

    Karta SIM NAU Mobile umożliwia stosowanie jej w gnieździe o standardzie: SIM, Micro SIM i Nano SIM – wystarczy z otrzymanej karty wypchnąć tą o w wybranej wielkości.

  • Czy karta NAU Mobile będzie działać na posiadanym przeze mnie telefonie?

    Upewnij się, że telefon ma zdjętą blokadę SIM-lock (wszystkie nowe telefony nie powinny posiadać blokady). W tym przypadku, karta NAU Mobile będzie działać prawidłowo.

  • Czy sprzedajecie aparaty telefoniczne?

    NAU Mobile oferuje umowy abonamentowe bez możliwości zakupu aparatu telefonicznego.

Pytania dotyczące konta klienta

  • Jak skorzystać z konta klienta dostępnego na waszej stronie internetowej?

    1. Należy otworzyć stronę https://selfcare.naumobile.pl/, bądź skorzystać z przekierowania w menu strony https://www.naumobile.pl/
    2. Podajemy login – numer telefonu albo adres email wskazany w zawartej umowie – system przy pierwszej wizycie automatycznie wygeneruje hasło jednorazowe i prześle na wskazany login (numer telefonu albo adres email)
    3. Podajemy otrzymane hasło jednorazowe
    4. Po pozytywnej weryfikacji zgodności hasła jednorazowego ustawiamy hasło stałe
    5. Po ustawieniu hasła wymagane jest potwierdzenie operacji kodem jednorazowym przesyłanym na email lub numer telefonu
    6. Wprowadzenie kodu kończy proces założenia konta w NAU Mobile i można dokonywać logowania używając loginu i ustawionego hasła stałego

  • Czy mogę samodzielnie zarządzać swoim kontem klienta?

    Naturalnie, w NAU Mobile klient poprzez konto klienta może:
    – podejrzeć wystawione faktury VAT i szczegółowy wykaz usług,
    – dokonać wpłaty poprzez elektroniczne płatności,
    – sprawdzić historię dokonanych wpłat,
    – złożyć wniosek o wymianę karty SIM, bądź zmianę planu cenowego,
    – skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę zrealizować połączenia/SMSa na numery o podwyższonej opłacie. Z jakiego powodu?

    Usługi Premium wiążą się z wyższymi opłatami, chcemy aby korzystanie z nich było świadome. Tym samym chcąc korzystać z tego typu usług należy zgłosić dyspozycję do Działu Obsługi Klienta.

Pytania dotyczące umowy

  • Czy zawsze mogę odstąpić od umowy?

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje konsumentom w terminie 14 dni od jej podpisania. Konieczne jest przesłanie na nasz adres korespondencyjny pisemnego oświadczenia.

  • Kiedy otrzymam od kuriera przesyłkę?

    Wysyłka umowy następuję w przeciągu 2 dni roboczych. W momencie nadania przesyłki przez NAU Mobile wysyłana jest informacja z numerem listu przewozowego. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia kurier ponowi usługę.

Pytania dotyczące roamingu

  • Dlaczego telefon nie działa mi po za granicami naszego kraju?

    W przypadku wyjazdu za granicę konieczne jest wcześniejsze złożenie do Działu Obsługi Klienta NAU Mobile dyspozycji aktywacji usługi.

    W przypadku problemów z bezpośrednim połączeniem mimo włączonej usługi Roamingu, należy użyć kodu *111*kierunkowy kraju NUMER TELEFONU# i połączyć się jak w przypadku zwykłego połączenia. System oddzwoni zestawiając połączenie z jego adresatem.
    Można również spróbować w telefonie ręcznie wyszukać sieć innego operatora.

    Jeżeli problemy nie ustaną prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • Jakie taryfy pozwalają mi na korzystanie z roamingu?

    Usługa roamingu dostępna jest w planie Niebieskim i planie Różowym oferty NAU Mobile.

Pytania dotyczące płatności

  • W jakim terminie muszę opłacić fakturę?

    Data płatności jest każdorazowo wskazana w wystawionej przez NAU Mobile fakturze VAT. Termin płatności to 14 dni od dnia jej wystawienia.

  • Jak mogę opłacić fakturę?

    Klient NAU Mobile ma możliwość opłacenie faktury poprzez:
    – przelew internetowy,
    – płatność PayU (dostępne po zalogowaniu do konta klienta),
    – wpłatę w banku lub na poczcie.

  • Jakich opłat mam się spodziewać na pierwszej fakturze?

    Pierwsza faktura z NAU Mobile zawiera takie pozycje jak:
    – opłatę aktywacyjną zgodną z umową,
    – opłatę abonamentu naliczoną proporcjonalnie za bieżący okres, tj. od dnia aktywacji usług NAU Mobile do ostatniego dnia obowiązującego okresu rozliczeniowego,
    – opłatę abonamentową za kolejny okres rozliczeniowy,
    – opłaty za usługi dodatkowe, jeżeli takie zostały zrealizowane, zgodne z cennikiem usług.

Pytania dotyczące pakietu danych oraz zasięgu

  • Z zasięgu jakiej sieci korzysta NAU Mobile ?

    Świadcząc Państwu usługi telefonii komórkowej oraz mobilnego internetu NAU Mobile korzysta z infrastruktury sieciowej operatora Plus (Polkomtel Sp. z o.o.).

  • Internet nie działa już tak szybko. Dlaczego?

    Prawdopodobnym powodem ograniczenia prędkości transmisji (do 32kb/s) jest wykorzystanie limitu danych przysługujących w ramach posiadanego planu. Możemy wówczas zakupić dodatkowy pakiet internetowy z oferty NAU Mobile, bądź zwiększyć od nowego okresu rozliczeniowego plan cenowy.

  • Chciałbym aktywować jedną z usług dodatkowych. Jak to zrobić?

    Aktywacji usług w NAU Mobile można dokonać:
    – korzystając z krótkich kodów dostępnych na naszej stronie internetowej,
    – składając dyspozycję zmiany w koncie klienta,
    – kontaktując się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie, bądź mailowo.